KÖPA BIOPTRON PRO 1

Bioptron Pro 1 produktbild med bordsstativ
Kontantköp Bioptron Pro 1 med bord och golvstativ
 
Räntefritt köp via Medical Finans AB
 

www.medicalfinance.se (intresseanmälan)
Pris inklusive moms. Exkl. frakt.


Så här gör du när du handlar Bioptron

Du kan ringa och beställa direkt genom vår kundtjänst, följande villkor gäller se nedan.
Beställer du via intresseanmälan gäller följande Du väljer den/de produkter som du vill köpa och skriver ner produktens namn.

1. Du väljer produkt.

2. Du väljer sedan vilket Betalningssätt du önskar använda och skriver in dina Adress- & personuppgifter . Kontrollera att alla uppgifter är rätt ifyllda och bekräfta beställningen skriftligt och hur du vill betala.

3. En orderbekräftelse kommer på mail eller post för att bekräfta att vi har mottagit din beställning.

Du kan välja mellan följande betalningssätt:

1. Kontant köp via bankgiro 5857-3718 (en kvittensbekräftelse kommer via mail eller post) att vi mottagit din betalning.

2. Räntefri delbetalning genom Medical Finans (sedvänlig kreditupplysning). Så fort vi har fått ett godkännande av Medical Finance AB skickas en orderbekräftelse till dig från GaloMedical. Medical Finance AB skickar räntefritt avtal som skall fyllas i och skickas tillbaka. Därefter kommer inbetalningsavierna till dig från Medical Finance AB.

3. Delbetalning genom Wasa kredit lån (sedvänlig kreditupplysning) Så fort vi har fått ett godkännande av Wasa Kredit AB skickas en orderbekräftelse till dig från GaloMedical. GaloMedical skickar låneavtalet till er som skall fyllas i och skickas tillbaka. Därefter kommer inbetalningsavierna till dig från Wasa Kredit AB.

4. Faktura (det utförs en automatiserad kreditupplysning och fakturaavgift tillkommer med 35kr)

5. Faktura med 10 dagar som betalningsvillkor.

Vad händer när du har lagt din beställning?

1. Vi beställer dina produkter hos leverantören, alternativt tar dem från vårat eget lager .

2. När vi har erhållit orderbekräftelse från leverantören på att dina varor är på väg, eller reserverat varan på lagret, får du ytterligare ett mail som informerar om leveransstatus. Du kan sedan följa din orders leveransstatus till dess att du har mottagit den.

3. Skulle produkten du valt vara restnoterad eller ha utgått kontaktar vi dig mail, och stämmer av med dig hur du vill göra. Antingen väljer du en ersättningsprodukt eller så ångrar du ditt köp. Det är helt upp till dig.

4. Varan skickas sedan hem till dig . Uppbärning, installation och retur ingår ej i priset, utan det är tilläggstjänster vi kan erbjuda våra kunder.

5. Vid eventuella transportskador måste en anmälan göras till GaloMedical inom 7 arbetsdagar från det tillfälle du har mottagit ditt gods. Därför är det viktigt att du av-emballerar och inspekterar varan direkt när du har mottagit den, och för att vi skall kunna handlägga ärendet måste emballaget sparas för besiktning. Anmälan görs på telefonnummer 035- 265 10 28 eller på vår hemsida på sidan för skadeanmälan. Beroende på skadans omfattning byts varan ut eller skickas för reklamation.

Läs mer om försäkring och serviceavtal på sidan garantier.